بچه های کامپیوتر دانشگاه آزاد شهرقدس
ما آمده ایم تا از دل خستگی هامان بگوییم و از دل شکستگی هامان
درباره وبلاگ


میثم اویسی دانشجوی نرم افزار(دانشگاه شهرقدس) امیدوارم مطالبی که در این وبلاگ قرار داده میشه باعث بالا رفتن اطلاعاتتون بشه
نويسندگان

 
دلشوره و تپش شدید قلب از نشانه‌هایی هستند كه در داستان‌ها، افسانه‌ها یا زندگی روزمره از آن به عنوان نشانه‌های عاشق شدن یاد شده است و اكنون علم در زمینه این مفهوم و ایده عشق در نگاه اول توضیحات قابل توجهی ارائه كرده است.
از دید علم عاشق شدن چندان ساده نیست اما بسیار سریع رخ می‌دهد. به گفته دانشمندان دانشگاه‌های ویرجینیای غربی و ژنو، احساسات شدید، قوی، واقعی و عمیق نسبت به فردی یا پدیده‌ای در واقع تنها نتیجه فعالیت‌های بسیار پیچیده و متوالی مغز است. قرار گرفتن در حالات احساسی شدید یا به بیان دیگر عاشق شدن از عناصر شیمیایی، شناختی و رفتارهای هدفگرا تركیب شده و ساختاری كاملا پیچیده و درهم را به وجود آورده است. بر اساس مطالعات جدید این پدیده بر خلاف تصور بسیاری از افراد، تنها یك احساس اولیه نیست بلكه فرآیندی به‌شدت پیچیده و در عین حال منظم است كه 12 بخش از مغز به صورت همزمان برای ایجاد و حفظ لحظه جادویی ایجاد چنین احساسی با هم به شدت فعالیت می‌كنند و محققان دریافته‌اند اولین فعالیت‌های مغزی ویژه چنین احساسی تنها در یك پنجم ثانیه پس از اینكه فرد در معرض موقعیت زمینه ساز قرار می‌گیرد، آغاز می‌شود.
بر اساس مطالعات جدید در پروژه‌ای به نام تصویربرداری نورونی عشق، بخشهایی خاص از مغز با نام‌هایی كاملا غیر رمانتیك مانند غشای كمربندی قدامی‌در كنار عوامل شیمیایی مانند عامل‌های رشد اعصاب شامل دوپامین و اكسیتوسین در هماهنگ و ایجاد كردن احساس علاقه شدید به شخص یا پدیده‌ای نقش دارند.
برخی از این مناطق بخش‌هایی از مغز هستند كه در افرادی كه از داروهای مخدر استفاده می‌كنند به شدت فعالیت دارند از این رو می‌توان نتیجه گرفت به وجود آمدن احساسات شدید نسبت به فرد یا پدیده‌ای، تاثیری مشابه تاثیر داروهای مخدر بر ذهن انسان دارند.

29 آبان 1389برچسب:, :: 11:9 :: نويسنده :

عکس های جدید از قدیمی ترین زن دی جی جهان

http://www.iranvij.ir/upload/images/vh8li7ribw56zljtf1r5.jpg
 

منبع: روی عکسها زده شده  

برای دیدن ادامه عکسها به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب ...
29 آبان 1389برچسب:, :: 10:56 :: نويسنده : میثم اویسی

دخترا بهت میگن داداش چون...

میگن داداش: یعنی زیاد بهم نزدیک نشو

میگن داداش: که وقتی مزاحم پیدا کردن بتونن با کمک داداشی ردش کنن

میگن داداش: تا جلوی غریبه راحت بتونن ضایعش کنن

میگن داداش: که وقتی ناراحتن با یکی حرف بزنن

میگن داداش: که وقتی می خوان لج یکی رو در بیارن از داداش کمک بگیرن

میگن داداش: که گاهی چیزایی رو که نمی دونن ازشون یاد بگیرن

میگن داداش: یعنی من نمی خوام دوست پسر داشته باشم بی خیال من شو

میگن داداش: که هم باهات حرف بزنن هم از هر پیشنهاد ناراحت کننده ای در امان باشن

میگن داداش : وقتی می خوان برن بیرون بگن بیا با داداشم برو بیرون من راحت شم

میگن داداش : چون تو این سن یه حمال خوب بهتر از اینه که واسه یه کسی خرج کنن

میگن داداش : چون بنزین نیست از آژانس بهتر کار می کنه

میگن داداش : چون محبت داداش از دوست پسر بیشتره

میگن داداش : چون میگن جیب من و داداشیم یکیه

ارتش سایبری ایران، سایت شبکه ماهواره ای فارسی 1 را هک کردند.

به گزارش خبرنگار «تابناک اجتماعی»، سایت شبکه ماهواره ای فارسی 1 که توسط ارتش سایبری ایران هک شده است از مدتی پیش از دسترس خارج و تصویر مورد نظر ارتش سایبری ایران به نمایش گذاشته شده است.

ارتش سایبری در اعتراض با آنچه «آرزوی تخریب بنیان خانواده ها» عنوان شده است، سایت این شبکه را هک کرده است.

 

26 آبان 1389برچسب:"گفتگو با خدا", :: 18:42 :: نويسنده : میثم اویسی

خدای عزیزم،

 

اون کسی که همین الان مشغول خوندن این متنه،
زیباست چون دلی زیبا داره،
درجه یکه چون تو دوستش داری بهش نظر کرده ای،
قدرتمند و استواره چون تو پشت و پناهش هستی
و من خیلی دوستش دارم.

 

خدایا، ازت میخوام کمکش کنی زندگیش سرشار از همه بهترین ها باشه.
خواهش میکنم بهش درجات عالی -دنیایی و اخروی- عطا بفرما!

و کاری کن به آنچه چشم امید دوخته، آنگونه که به خیر و صلاحش هست، برسه!

 

خدایا، در سخت ترین لحظات یاریگرش باش، تا همیشه بتونه همچون نوری در تاریک ترین و سخت ترین لحظات زندگیش بدرخشه

و در ناممکن ترین موقعیتها عاشقانه مهر بورزه.

 

خداوندا، همیشه و هر لحظه او را در پناه خودت حفظ بفرما و هروقت بهت احتیاج داشت دستش رو بگیر

 حتی اگه خودش یادش رفت بیاد در خونت و ازت کمک بخواد!

 

و کاری کن این رو با تمام وجود درک کنه که هر آن هنگام که با تو و در کنار تو قدم برمیداره و گنجینه

توکل به تو رو توی دلش حفظ کرده، همیشه و در همه حال ایمن خواهد بود

با تشکر از میتانای عزیز

پردرآمدترین رشته های دانشگاهی با مقایسه وضعیت اشتغال و درآمدزایی فارغ التحصیلان رشته های هنر، علوم انسانی و مهندسی در کشور آمریکا مشخص شدند که بر این اساس فارغ التحصیلان مهندسی نفت بیشترین درآمد را دارند.
فارغ التحصیلان رشته های مهندسی دانشگاههای آمریکا نسبت به فارغ التحصیلان رشته هایی مانند هنر، تاریخ و بطور کل رشته های علوم انسانی مشاغل پردرآمدتری دارند.
اطلاعات رتبه بندی پردرآمدترین رشته های تحصیلی در آمریکا به تازگی توسط سیستم اطلاعات آموزشی جامع دپارتمان آموزشی آمریکا منتشر شده و طی آن تمامی رشته ها بر حسب درآمد سالیانه فارغ التحصیلان رتبه بندی شدند.
در این رتبه بندی تنها درآمد دانشجویان دارای مدرک لیسانس، 25 سال سن با دو سال سابقه کاری مورد ارزیابی قرار گرفت.
در این گزارش رشته هایی مانند پزشکی و حقوق لحاظ نشده و علاوه بر آن این آمار تنها مربوط به فارغ التحصیلانی است که در آمریکا به صورت تمام وقت مشغول به کار هستند.

لیست پردرآمدترین رشته ها:
1.مهندسی نفت
2.مهندسی هوا و فضا
3.مهندسی شیمی
4.مهندسی الکترونیک
5.مهندسی هسته ای
6.ریاضی کاربردی
7.مهندسی زیست پزشکی
8.فیزیک
9.مهندسی کامپیوتر
10.علوم اقتصادی

منبع: www.eshetab.com

26 آبان 1389برچسب:, :: 11:10 :: نويسنده : میثم اویسی

كراوات اسلامی ،ابداع یك ایده پرداز ایرانی كه با الهام از شمشیر ذوالفقار امام علی (ع) طراحی و به حدیث قدسی «لافتی الاعلی لاسیف الا ذوالفقار» مزین است ،در اداره ثبت مالكیت های صنعتی ایران به صورت اظهار نامه ثبت شده است.

به گزارش بولتن، مخترع این طرح آقای همت كمیلی می گوید: طرح كراوات اسلامی بر اساس این واقعیت كه در جوامع اسلامی و به ویژه در دركشور ما، بسیاری از علمای اسلامی ومراجع عظام استفاده از كراوات را به دلیل مشابهت ظاهری با غیر مسلمانان جایز نمی دانند ،ارایه شده و علاوه بر داشتن زیبایی ظاهری كراوات، مبتنی بر ارزشهای اسلامی است.این طرح به تائید برخی ار آیات عظام هم رسیده است!

مخترع كروات اسلامی در توضیح این كروات گفت: باید توجه داشته باشیم استفاده از این كروات به هیچ وجه به معنای ترویج خشونت نمیتواند باشد به دلیل اینكه ذوالفقار امام علی(ع) هرگز در خدمت خشونت نبوده و آن شمشیر همواره برای دفع ظلم و ترویج عدالت به كار  رفته است ، لذا جا دارد كه ما شمشیر ذوالفقار را مقدس بشماریم و نمادی از آن بعنوان كروات اسلامی مورد استفاده قرار بدهیم.


منبع: http://www.cloob.com/club/article/show/clubname/pesarclub

25 آبان 1389برچسب:, :: 22:25 :: نويسنده :

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS

آغاز فعالیت

              مجتمع فنی تهران

                                                                                             در شهریار

دوره های جامع مهندسی شبکه:

microsoft: MCSA , MCSE

MCTS , MCITP            

Cisco: CCNP , CCNA    

CCDP , CCDA           

CompTIA: security+ ,network

دوره های آموزش زبان:

دوره های کامل English result

دوره های تخصصی TOEFL , IELTS , FCE

       با حضور اساتید برجسته دانشگاه تهران و صنعتی شریف

شهریار- خ ولیعصر- خ شهید بهشتی- پلاک 63 تلفن:02623250140

 

گروه فناوریهای نوین: همزمان با نهمین سالگرد ورود پخش کننده MP3 آی- پاد سونی اعلام کرد که واکمن، اولین دستگاه قابل حمل موسیقی را از رده خارج می کند.

 

فناوری دنیایی مملو از توسعه است و به همین دلیل دستگاههای فناورانه به ویژه دستگاههای الکترونیکی مصرفی قدیمی به سرعت جای خود را با ابزارهای نوآورانه عوض می کنند و بازنشسته می شود.

تصاویر خاطره انگیزترین فناوریهایی که بازنشسته شدند 

 

 

 بسیاری از این دستگاهها کاملا به دست فراموشی شده اند اما برخی دیگر در زمان خود آنچنان تحولی در زندگی روزمره مردم ایجاد کردند که از یاد بردن آنها دشوار است.

در ادامه به بررسی برخی از این دستگاههای الکترونیکی مصرفی می پردازیم:

1- واکمن: 31 سال قبل سونی، غول تکنیکی ژاپن این اسطوره نوارکاست را تولید کرد. اولین سری واکمن که در سال 1979 وارد بازار شد TPL-S2 نام داشت. اولین پخش کننده نوار کاست قابل حمل تاریخ کمتر از 400 گرم وزن داشت و دارای یک جک اضافی ورودی صدا برای به اشتراک گذاشتن موسیقی بین دو هدفن بود.
 


ادامه مطلب ...

 معجزه خدا در ایران: شهیدی که قبرش همیشه بوی عطر می‌دهد


http://www.iranvij.ir/upload/images/5v97e1jd6fg7dcmfnbtv.jpg

سید احمد پلارک شهیدی كه مزار پاكش بوی عطر می‌دهد.
مزار شهید سید احمد پلارک در میان سی هزار شهید آرمیده در گلزار شهدا از ویژگی بارزی برخوردار است که باعث ازدحام همیشگی زائران مشتاق بر گرد آن می‌شود. تربت پاک این بسیجی شهید همیشه معطر به رایحه مشک است و این عطر همواره از مرقد او به مشام می‌رسد. کم نیستند کسانی که تنها به نیت زیارت این شهید عزیز به بهشت زهرای تهران و قطعه 26 آن سر می‌زنند.
شهید سید احمد پلارک در زمان جنگ در یکی از پایگاه های پشت خط به عنوان یک سرباز معمولی کار میکرد. او همیشه مشغول نظافت توالت های آن پایگاه بوده و همواره بوی بدی بدن او را فرا میگرفت. تا اینکه در یک حمله هوایی هنگامی‌که او در حال نظافت بوده، موشکی به آنجا برخورد میکند و او شهید و در زیر آوار مدفون میشود.
بعد از بمب باران، هنگامی‌که امداد گران در حال جمع آوری زخمی‌ها و شهیدان بودند، با تعجب متوجه می‌شوند که بوی گلاب از زیر آوار می‌آید. وقتی آوار را کنار میزدند با پیکر پاک این شهید روبرو میشوند که غرق در بوی گلاب بود.
هنگامی‌که پیکر آن شهید را در بهشت زهرای تهران، در قطعه 26 به خاک می‌سپارند، همیشه بوی گلاب تا چند متر اطراف مزار این شهید احساس می‌شود و نیز سنگ قبر این شهید همیشه نمناک می‌باشد بطوری كه اگر سنگ قبر شهید پلارك رو خشك كنید، از طرف دیگر سنگ نمناك می‌شود.

http://www.iranvij.ir/upload/images/00ro335ju660r3a1o1ci.jpg

می‌گویند شهید پلارك مثل یكی از سربازان پیامبر ( ص ) در صدر اسلام ، " غسیل الملائكه " بوده است . " غسیل الملائكه " به کسی می‌گویند كه ملائكه غسلش داده‌ باشند . در تاریخ اسلام آمده كه حنظله غسیل الملائكه كه از یاران جوان پیامبر بود ، شب قبل از جنگ احد ازدواج می‌کند و در حجله می‌خوابد . فردا صبح ، زمانی كه لشكر اسلام به سمت احد حركت می‌‌كرد ، برای رسیدن به سپاه بسیار عجله كرد و بنابراین نرسید که غسل كند . او در این جنگ شهید شد و ملائكه از طرف خدا آمدند و او را با آب بهشتی غسل دادند . پیکر او بوی عطر گرفته بود که بعد پیامبر بالای پیکر او آمد و از این واقعه خبر داد . حالا گفته می‌شود شهید احمد پلارك عزیز هم اینچنین است و برای همین است كه همیشه قبر او خوشبو و عطرآگین است .
كسایی كه زیاد بهشت زهرا می‌روند به این شهید والا مقام میگویند شهید عطری.
خیلی‌ها سر مزار شهید سید احمد پلارك نذر و نیاز می‌كنن و از خدای او حاجت و شفاعت می‌خوان.
او معجزه خداست.

24 آبان 1389برچسب:, :: 10:12 :: نويسنده :

آزمون اخذ گواهينامه تخصصي ازدواج!

با توجه به گفته رييس جديد سازمان ملي جوانان درباره گواهينامه تخصصي ازدواج و اینکه دخترها به کسانی بله بگویند كه دوره سه ماهه مهارت هاي ازدواج را گذرانده باشد، ديديم بهتر است با اين رييس جديد از در ديگري وارد شويم و به جاي آن كه مثل رييس قبلي، هر حرفي زد، بلافاصله آن را تبديل به سوژه كنيم، به كمكش برويم. شايد واقعا اين بندگان خدا نمي دانند مشكل ازدواج جوانان كجايشان است!
از اين روي، يك عدد آزمون اختصاصي طراحي كرده ايم تا در پايان دوره ، جوانان را با آن محك بزنند و گواهينامه ازدواج را به كساني بدهند كه در پاسخگويي امتياز خوبي كسب كرده باشند.

در جاده زندگي مشترك، هر یک از تابلوهای زیر به چه مفهومی اشاره دارند؟

http://files.tabnak.com/pics/201004/201004141839143968.jpg

الف. فرمان زندگی را از همان اول، خودت به دست بگیر
ب. اگر پرسپولیسی هستی آن گاه همسرت نباید استقلالی باشد

برای دیدن بقیه تابلوها و آزمون به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب ...

بچه ها تصمیم گرفتم از این به بعد یه بخش تو این وبلاگ داشته باشیم به نام خاطره بازی

میخوام عکسای طول دوره ی تحصیلی مونو بزاریم تو این بخش

تا وقتی که به آخرش رسیدیم و خدا خواست فارغ التحصیل شدیم یه آلبوم پر از خاطره داشته باشیم

از همه ی بچه های دانشگاه دعوت میکنم  تا عکساشونو به من برسونن تا ازشون استفاده کنم(اسماشونم بزنم زیر عکسا)      مرسی

[تصویر: 52760.jpg&w=520&h=300&q=90]

[تصویر: 72824_253.jpg]

19 آبان 1389برچسب:, :: 13:43 :: نويسنده :

خودمان را بکشیدیییییم!!!

[تصویر: 0q8a2hjjp1h7oxbywrx.jpg]

10نکته مفید و سودمند در مورد ویرایش تصویر با نرم افزار Adobe Photoshop

رمز ویرایش مناسب و مطلوب یک تصویر این نیست که افکت های فراوان به آن اضافه کنیم. ایجاد تغییرات ظریف و جزیی در یک تصویر بهتر از این است که به قدری در تصویر دستکاری کنید و آن را تغییر دهید که هر بیننده آشکارا متوجه شود که این تصویر در فتوشاپ ویرایش شده است. در اینجا چند راهکار برای انجام یک ویرایش ظریف و مطلوب وجود دارد:

 10 نکته مفید و سودمند در مورد ویرایش تصویر با نرم افزار Adobe Photoshop

برای اینکه از نکته مفید و سودمند در مورد ویرایش تصویر با نرم افزار Adobe Photoshop بیشتری آگاه شوید، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



ادامه مطلب ...
19 آبان 1389برچسب:, :: 12:50 :: نويسنده :

حرف های پنهان در لوگوهای مشهور 

 

Amazon

‎شاید نشان سایت آمازون در نگاه اول هیچ مورد پنهانی در خود نداشته باشد، اما پشت ظاهر ساده این شرکت، رازی نهفته است. به فلشی که زیر کلمه amazon قرار دارد دقت کنید. این لبخند زیبا در حقیقت حرف a را به z وصل می کند تا با اعتماد به نفسی خاص به بیننده القا کند که هر چیزی در آمازون پیدا می شود.

برای اینکه از رازهای چند لوگوی دیگر آگاه شوید، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



ادامه مطلب ...

 

 

 

جوان ایرانی طراح اولین برنامه تجاری گوگل 

وب سایت یوتیوب که درآمدزایی بالایی برای شرکت گوگل به دنبال دارد به تازگی تغییراتی در بخش مدیریتی داشته و مدیرعامل پیشین آن جای خود را به جوانترین مدیر فعال شرکت گوگل و سیزدهمین کارمند این شرکت یعنی "سالار کمانگر" داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت گوگل به گونه ای سراسر جهان را تحت تاثیر خود قرار داده و بخشی از زندگی تمامی انسانهایی که به شبکه مجازی اینترنت دسترسی دارند را به خود وابسته کرده است. جستجوهای اینترنتی، بارگذاری عکس یا فیلم، به اشتراک گذاشتن اطلاعات و یا برقراری ارتباطات از راه دور از جمله خدمات اصلی این شرکت هستند که امروزه در سراسر جهان مورد استفاده کاربران قرار می گیرند.

این شرکت در بخشهای مختلف مدیران کارآمد زیادی دارد که تا کنون توانسته اند رتبه و اعتبار گوگل را به عنوان قدرتمندترین موتور جستجوی جهان به خوبی حفظ کنند و در این میان مدیر 33 ساله ای وجود دارد که در دسته اولین کارمندان شرکت گوگل به شمار می رود، کارمند شماره 13.



ادامه مطلب ...
19 آبان 1389برچسب:, :: 11:17 :: نويسنده : میثم اویسی

ببخشید اگه میشه روی برد بزنید کلاس کی تشکیل میشه

19 آبان 1389برچسب:, :: 10:52 :: نويسنده : میثم اویسی

الان ما یه چیزی بگیم. این مسئولین دانشگاه میان گیر میدن چرا گفتی. ولی من میگم

تصویر بالا که میبینید اسمش سوسیس- تخم مرغه.

تشکیل شده از 2 عدد تخم مرغ -1 عدد سوسیس آلمانی - 2 عدد خیارشور و 4 پر گوجه فرنگی

به نظرتون چقدر می ارزه؟؟؟ اینو ما باید تو دانشگاه 1500 بالاش پول بدیم

آخه انصافتونو شکر!!! چه خبره؟؟؟ لطفا به لیست زیر توجه کنید:

کوکتل 1600   ژامبون 1600   هات داگ 1600 عدسی 1000 نوشابه 400

ناسلامتی دانشگاه باید ارزون تر از بیرون باشه نه گرون تر!!!

 

19 آبان 1389برچسب:, :: 1:28 :: نويسنده : میثم اویسی

میگی گل رو دوست داری ولی میچینیش...

میگی بارون رو دوست داری ولی با چتر « میری زیرش...

میگی پرنده رو دوست داری ولی تو قفس میندازیش...

چه جوری میتونم نترسم وقتی میگی دوستم داری؟؟

17 آبان 1389برچسب:, :: 13:4 :: نويسنده :

سلام به تمام بروبکس گل دانشگاه خودمون مخصوصاً ترم یک رشته کامپیوتر.

منم اومدم به داداش میثم گل کمک کنم میخایم یه جای دنج و فوق العاده باشه برای همه.بازم میگیم لطفاً هرکسی می تونه کمک کنه تا وبلاگ بهتری بشه و بترکونیم.

در ضمن اگه بچه های خوبی و ساکتی باشید میگم خوب و ساکت آهان حالا شد.

سعی میکنیم میتینگ و اردو .... هم برگذار کنیم بریم با هم حالشو ببریم گفتم سعی می کنیم به شرطی که شماهم همکاری و کمک کنید.

حالا به افتخارخودتون زن دست قشنگروووووووووووووووووووووووووو شلهههههههههههه شلهههههههههههه

اااااااااااااا خندیدیما گذاشتن روسرشون وبلاگووووووو

16 آبان 1389برچسب:, :: 17:59 :: نويسنده : میثم اویسی

     <--------- محل ثبت نام قرآن و عترت

 <-------- محل تفریح                                                                                         بچه های دانشگاه(ما بهش میگیم ابریشم)

16 آبان 1389برچسب:, :: 17:44 :: نويسنده : میثم اویسی

(بابا مردیم از گشنگی)

آقا خب راست میگن دیگه

الان 5/1 ماه از شروع دانشگاه گذشته هنوز کارتهای غذا صادر نشده

تا کی ساندویچ بخوریم؟؟؟؟؟؟

13 آبان 1389برچسب:, :: 15:42 :: نويسنده : میثم اویسی

میخواستم اینو نگم ولی مجبورم بگم

ما ترم یکی هستیم خب مگه چیه؟؟؟!!! اشکالی داره مگه!!!

آخه همه تو دانشگاه یه جور دیگه بهمون نگاه میکنن. اصلا یادشون نیست که خودشونم یه زمان ترم یکی بودن

بچه های کلاسمون باحالن: سجاد - سعید - محمد - حسین ها - علی - علیرضا و... خودمم که گل سر سبد

دخترای کلاسم بچه های خوبین. اسماشونو نمیتونم بگم آخه یه وقت قاطی میکنن واسم فقط دو سه تاشون خیلی کلاس میزارن. نمیدونم چرا؟!!!

استادامونم خوبن. فقط یه استاد فیزیک داریم باید یه کم داد بزنه صداش وا شه. استاد ریاضی هم که همش اینجوریه---------> ینی خیلی خوشحاله. "دو" های باحالی ام میگه. خانوم باجولوندم که همش میگه اگه کسی رو بیرون کنم تا آخر ترم راه نمیدم تو کلاس به ماژیکم شدیدا حساسیت داره

یه جابرم داریم تو دانشگاه که بلند قدترین و خشن ترین فرد دانشگاهه کارشم گیر دادن به بچه هاست حتی به شال گردن سجادم گیر داد. معروفه به جابر دراز

13 آبان 1389برچسب:, :: 15:22 :: نويسنده : میثم اویسی

 

تصویر اول ساختمون خودمونه(یعنی ساختمون بچه های کامپیوتر) به کسی هم نمیدیمش

تصویر دوم هم اون ته دانشگاهه. فکر کنم میخوان واسه بچه های کشاورزی راه بندازن که برن اونجا زراعت کنن.