"جی. میل" فارسی شد
بچه های کامپیوتر دانشگاه آزاد شهرقدس
ما آمده ایم تا از دل خستگی هامان بگوییم و از دل شکستگی هامان
درباره وبلاگ


میثم اویسی دانشجوی نرم افزار(دانشگاه شهرقدس) امیدوارم مطالبی که در این وبلاگ قرار داده میشه باعث بالا رفتن اطلاعاتتون بشه
نويسندگان
شنبه 9 مهر 1390برچسب:"جی میل,", فارسی, شد,, :: 20:23 :: نويسنده : میثم اویسی

"جی. میل" فارسی شد

 

شرکت گوگل بر روی وبلاگ خود خبر داد: از این پس کاربران فارسی زبان می توانند پروفایل و تنظیمات "جی. میل" خود را به زبان فارسی دریافت کنند.

بزرگترین موتور جستجوی دنیا بر روی وبلاگ خود نوشت: "ما می خواهیم محصولات خود را به روشی جهانی و مفید در دسترس همه قرار دهیم. این بدان معنی است که کاربران ما به همان زبانی که صحبت می کنند از سرویسهای گوگل استفاده کنند."

در پی این سیاستگذاری، تیم "جی. میل" و "مکان یابی گوگل" (Google Localization) که تاکنون با همکاری هم، "جی. میل" را به 53 زبان دنیا ارائه می کردند در تازه ترین اقدام خود تعداد این زبانها را به 54 رساندند.

مرژانو - "جی. میل" فارسی شد

 
در وبلاگ گوگل آمده است: "امروز بسیار مفتخریم که اعلام کنیم از طریق همکاری که با تیم زبان فارسی گوگل داشتیم توانستیم زبان فارسی Persian  یاFarsi را به عنوان جدیدترین زبانی که در جی. میل در دسترس است ارائه کنیم. اگر شما یا دوستان شما فارسی می دانید می توانید زبان خود را در جی. میل از طریق صفحه تنظیمات این پست الکترونیک به این زبان تغییر دهید."
منبع: مهر



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: